سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاد بودن و شاد زیستن

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستانه عزیزم

 

دوستان عزیز یک وبلاگ دیگه درست کردم در مورد شاد بودن 

WWW.SHADBODAN.PARSPA.COM

قصد دارم که مطالبی هم در مورد ازدواج موفق و راه های انتخاب همسر مناسبم جز مطالب خود اضافه کنم . خوشحال میشم که به این وبلاگمم سر بزنید و نظرات و پیشنهاداته خودتونم بدید

با تشکر از شما دوستان عزیز وو محترم

برایتان بهترین و زیباترین لحظات رو آرزومندم

شلد باشید و پیروز




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/7/29 توسط مهرنوش
درباره وبلاگ

مهرنوش
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم
mehrnosh_b2008@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس