سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاد بودن و شاد زیستن

راز و رمز شیرین زندگی کردن

زندگی زیباترین هدیه خدای مهربان است و انسان‌هایی که این هدیه را قدر می‌دانند آنچنان در صحنه زندگی شادی و نشاط می‌آفرینند که هر لحظه زندگی‌شان مملو از خاطره‌ای زیبا خواهد بود.
 راز و رمز شیرین زندگی کردن خیلی سخت نیست فقط می‌بایست بدانیم چگونه زندگی کنیم. آری مشکلات و ناکامی‌های مسیر زندگی، مواد خام شکلات زندگی هستند. زندگی ما همواره با مشکلات و سختی‌ها معنا پیدا می‌کند و ما آمده‌ایم تا مسائل زندگی را حل کنیم و لذت حل مسائل و مشکلات را بچشیم.

از مشکلات و رنج‌های زندگی نهراسیم و با اقتدار در میدان زندگی وارد شویم و اینگونه از مشکلات و ناکامی‌های مسیر بهترین شکلات زندگی‌مان را تهیه کنیم و از طعم آن لذت ببریم.

برای تهیه شکلات زندگی می‌باید به نکات مهم و دستورالعمل ذیل دقیقا توجه داشت تا طعم شکلات زندگی، دلچسب همه اطرافیانمان باشد.

 باور کنیم که بهترین تهیه‌کننده ایم

 انسان‌هایی که فعالیت و امورشان را با نگرش و باورهای بسیار مثبت آغاز می‌کنند، دستاوردهای مثبتی به دست می‌آورند. آنها چون اعتقاد دارند که موفق می‌شوند، پس قطعا به پیروزی می‌رسند. انسان‌های برنده ابتدا در ذهن خود برنده می‌شوند و سپس این پیروزی و موفقیت را در صحنه زندگی نمایان می‌سازند.

برندگان همیشه مثبت می‌اندیشند و از ناملایمات مسیر هراسی ندارند و با اعتقادی راسخ نگاهی متعالی به اطراف خود دارند. آری برای خلق یک زندگی عالی و مطلوب ‌باید باور داشته باشیم که توانایی آفریدن زیباترین زندگی را داریم، سپس با این باور زیبا شیرین‌ترین لحظات را برای خود و اطرافیان مهیا سازیم.

از کاه کوه نسازیم

<ادامه مطلب


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/5/28 توسط مهرنوش

این متنو حتما حتما تا آخرش بخونید! به خصوص خانوما...

وقتی خدا زن را آفرید، او تا دیر وقت روز ششم کار میکرد. یکی از فرشتگان نزد خدا آمد و عرض کرد: چرا این همه زمان صرف این مخلوق می کنید؟ خداوند فرمود: آیا از تمام خصوصیاتی که برای شکل دادنش می خواهم در او به کار ببرم اطلاع دارید؟ او باید قابل شستوشو باشد، اما نه از جنس پلاستیک، از 200 قسمت متحرک با قابلیت جایگزینی. او باید قادر باشد چند کودک را همزمان در بغل گیرد. آغوشش را برای التیام بخشیدن به هر چیزی از 1 زانوی زخمی گرفته، تا 1 قلب شکسته بگشاید. او باید این کارها را با 2دست خود انجام دهد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

فرشته تحت تاثیر قرار گرفت."فقط با 2دستش... این غیر ممکن است!" وآیا این مدل استاندارد است؟ "این همه کار در 1رزو... تا فردا صبر کن و آنوقت او را کامل کن."

خدا فرمود:این کار را نخواهم کرد و خیلی زود این موجود را که محبوب دلم است، کامل خواهم کرد.

فرشته نزدیکتر آمد و زن را لمس کرد."اما خدایا، او را بسیار لطیف آفریدی..."

خداوند فرمود: بله او لطیف است  اما او را قوی ساخته ام .نمی توانی تصور کنی که او چه سختی هایی را می تواند تحمل کند و بر آن فائق آید.

فرشته پرسید: آیا او می تواند فکر کند؟

خداوند پاسخ داد: نه تنها می تواند فکر کند،بلکه می تواند استدلال و بحث کند.

فرشته گونه های زن را لمس کرد." خدایا، به نظر می رسد او چکه می کند! شما مسئولیت بسیار زیادی بر دوش او گذاشته ای."

"او چکه نمی کند... این اشک است." خداوند گفته ی فرشته را اصلاح کرد.

 فرشته پرسید " این اشک به چه کار می آید؟"

وخداوند فرمود: " اشکها وسیله ی او برای بیان غمها و تردیدهایش، عشقش و تنهاییش، تحمل رنجها و غرورش است."  

این گفته، فرشته را بسیار تحت تاثیر قرار داد و گفت "خدایا تو نابغه ای. زن واقعا موجود شگفت انگیزی است."

آری... او واقعا شگفت انگیز است! زن تواناییهایی دارد که مرد را شگفت زده می کند. او می خندد هنگامی که احساسی شبیه به جیغ کشیدن دارد. او آواز می خواند وقتی احساسی شبیه به گریه کردن دارد. او گریه می کند وقتی که خوشحال است. و می خندد وقتی که ترسیده است. او برای آنچه اعتقاد دارد مبارزه می کند و علیه بی عدالتی می ایستد. وقتی که راه حل بهتری بیابد، برای جواب دادن از کلمه ی "نه" استفاده نمی کند.

او خودش را وقف پیشرفت خانواده اش می کند. او دوست پریشان حالش را نزد پزشک می برد.

عشق او مطلق و بدون قید و شرط است. وقتی فرزندانش موفق می شوند گریه می کند. او از شنیدن خبر تولد و عروسی شاد می شود.وقتی دوستان و نزدیکان او فوت می کنند، دلش می شکند. ولی برای فائق آمدن برای زندگی نیرو می گیرد. او می داند که 1 بوسه و 1 آغوش می تواند 1 دل شکسته را التیام بخشد.

او فقط 1 اشکال دارد:

فراموش می کند که او چه ارزشی دارد...




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88/5/26 توسط مهرنوش
درباره وبلاگ

مهرنوش
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم
mehrnosh_b2008@yahoo.com
bahar 20

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس